Bazy danych to jeden z najważniejszych zasobów Twojej firmy. Postaw na gwarancję bezpieczeństwa danych dzięki nowoczesnej aplikacji do backupu, przechowywania oraz zarządzania danymi – Comarch IBARD.

  • Automatyczny backup baz danych MS SQL wg definiowalnych harmonogramów,
  • Automatyczny backup plików, folderów, dokumentów i lokalizacji sieciowych z komputerów PC, laptopów oraz serwerów,
  • Backup otwartych plików,
  • Szyfrowanie danych podczas transferu (SSL 256-bit) oraz bezpośrednio na komputerze użytkownika, przy wykorzystaniu algorytmu AES 256-bit,
  • Integracja z Comarch ERP XL – backup danych bezpośrednio z systemu,
  • Tworzenie kopii zapasowych archiwów programów pocztowych (np. Microsoft Outlook),
  • Możliwość przywracania wcześniejszych wersji plików,
  • Powiadomienia e-mail / SMS informujące o statusie danego zadania backupu,
  • Wielokanałowy dostęp do danych przez aplikację systemową, aplikację www oraz aplikacje mobilne (Android, iOS)
  • Maksimum bezpieczeństwa – dane składowane są na nowoczesnych serwerach Comarch Data Center.
  • Możliwość łatwego i bezpiecznego udostępniania danych innym użytkownikom usługi Comarch IBARD
  • Udostępnianie danych przez link publiczny z możliwością ustawienia hasła oraz daty wygaśnięcia linku
  • Udostępnianie danych przy pomocy protokołu FTP/FTPS
  • Możliwość tworzenia i zarządzania kontami użytkowników wewnątrz konta głównego (m.in. tworzenie subkont, zarządzanie uprawnieniami)

Comarch IBARD to wielofunkcyjne narzędzie do wykonywania automatycznych kopii bezpieczeństwa, przechowywania oraz współdzielenia plików. Usługa umożliwia dostęp do danych w dowolnym miejscu na świecie o każdej porze dzięki wielokanałowemu dostępowi przez aplikację desktopową, przeglądarkę internetową i aplikacje mobilne (iOS, Android).

Comarch IBARD zapewnia najwyższy stopień bezpieczeństwa swoim klientom przechowując dane w nowoczesnych, certyfikowanych objętych światowej klasy zabezpieczeniami Comarch Data Center zlokalizowanych w 13 lokalizacjach na całym świecie.