Comarch Retail to platforma pozwalająca twojej firmie zrealizować proces sprzedaży towarów lub usług dla klientów za pośrednictwem różnych kanałów dystrybucji w celu osiągnięcia zysku. Wraz z wyrównaniem się poziomów cen w sklepach oraz rozwojem technologii zmieniło się i nadal zmienia się podejście do współpracy z klientem w celu dostarczenia mu towarów, które potrzebuje lub które chcemy mu sprzedać. Dzięki Comarch Retail twoi pracownicy mogą sprawnie obsłużyć klienta w sposób jakiego on oczekuje.

Centralny system OMS (Order Management System) to miejsce, w którym możliwe jest zarządzanie całą siecią sprzedaży, rozpoczynając od konfiguracji procesów zachodzących w sklepach stacjonarnych, przez procesy zachodzące w sklepie internetowym, a na przepływie dokumentów w całej sieci handlowej kończąc. Systemy OMS wspomagają również kompleksowe zarządzanie cenami oraz promocjami.

Zanim jednak klient zostanie obsłużony w sklepie (stacjonarnym, mobilnym, czy internetowym) należy zidentyfikować popyt na towary, które chcemy mieć w ofercie, a następie zaplanować pokrycie go odpowiednim łańcuchem dostaw. Twoi pracownicy powinni wykonywać tylko te zadania, których nie jest w stanie zautomatyzować system, dlatego też ważną cechą naszej platformy są wbudowane narzędzia automatyzacji procesów Business Process Management oraz zaawansowane mechanizmy Business Intelligence pozwalające przeanalizować z jednej strony kondycję całego przedsiębiorstwa, jak również sprzedaż pojedynczego sklepu.

Dzięki Comarch Retail twoi klienci oraz pracownicy mają możliwość pracy w nowoczesnych i intuicyjnych interfejsach, które mogą być dopasowane konkretnie pod twoją firmę, mogą działać z przeglądarki internetowej lub z smartfona czy tabletu.

Ważnym aspektem są rozbudowane możliwości konfiguracyjne, pozwalające obsłużyć sieć sklepów własnych jak i franczyzowych, również w strukturze wielofirmowej.

Z Comarch Retail twoja firma jest zawsze gotowa na dopasowanie się do obowiązujących trendów oraz potrzeb wynikających ze współpracy z konsumentami jak również klientami biznesowymi.

 

Comarch Omnichannel Sales

W dobie zmieniających się zachowań i nieustannie rosnących oczekiwań konsumentów, dużym wyzwaniem jest zagwarantowanie spójnego doświadczenia zakupowego we wszystkich punktach styku. Klienci oczekują swobodnego dostępu do oferty za pomocą różnych urządzeń, przejrzystości i intuicyjności procesu zakupowego, ale także możliwości obsługi procesów towarzyszących zakupom w różnych kanałach (np. obsługa pozakupowa, reklamacje i zwroty, realizacja dostaw itp.). Zaspokojenie tych potrzeb możliwe jest dzięki wdrożeniu strategii sprzedaży Omnichannel, w której wszystkie kanały są ze sobą odpowiednio powiązane.

Platforma Comarch Retail w pełni wspiera podejście wielokanałowe udostępniając sprzedawcom ekosystem zawierający takie rozwiązania jak: stacjonarne i mobilne stanowisko sprzedaży POS, sklep internetowy, Internetowa platforma B2B, aplikacje mobilne B2C, elektroniczna wymiana danych EDI.