Dla pracowników, którzy chcą realizować swoje zadania z dowolnego miejsca, powstał pakiet narzędzi Comarch Mobile. Oferujemy rozwiązania dedykowane zarówno dla kierowników i dyrektorów do zarządzania zespołem sprzedaży, jak również dla pracowników mobilnych, którzy swoją pracę wykonują poza siedzibą firmy.

Aplikacje wspierają pracę z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, m.in. smartphonów, tabletów, kolektorów danych co z pewnością usprawnia oraz ułatwia wykonywanie swojej pracy.

To aplikacja powstala z myślą o dyrektorach i kierownikach sprzedazy ułatwiająca codzienne zarządzanie pracownikami mobilnymi dzięki wykorzystaniu dowolnych urzadzeń przenośnych.

Główne zalety Comarch Mobile Zarządzanie to:

  • Możliwość zarządzania zespołem sprzedaży,
  • Szybki sposób planowania wizyt pracownikom,
  • Możliwość sprawdzenia aktualnego położenia pracowników,
  • Sprawna komunikacja z pracownikami oraz możliwość przekazywania pilnych wiadomości,
  • Zarządzanie rejonami, pracownikami oraz kontrahentami,
  • Logowanie do aplikacji na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu.

To aplikacja przeznaczona dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników mobilnych pracujących w terenie.

Główne zalety Comarch Mobile Sprzedaż to:

  • Wygodna i intuicyjna praca w przejrzystym interfejsie aplikacji dedykowanej platformie Android,
  • Sprawna realizacja sprzedaży zarówno typu preselling, jak i vanselling,
  • Usprawnienie zadań realizowanych w ramach wizyt u klientów – m.in. błyskawiczne przyjmowanie zamówień, możliwość prezentacji aktualnej oferty klientowi,
  • Dostęp do historii transakcji z kontrahentem czy stanu jego płatności,
  • Narzędzie wcielania w życie polityki rabatowo-promocyjnej,
  • Skuteczne planowanie pracy przedstawiciela – plan wizyt dostępny w terminarzu,

to aplikacja ułatwiająca codzienną prace serwisantów niezależnie od tego, czy realizują naprawy wewnątrz firmy, czy serwis jako usługę dla klientów zewnętrznych. Dzięki wykorzystaniu aplikacji serwisant ma stały dostęp do listy serwisowanych urządzeń, możliwość sprawdzenia terminarza napraw, czy zaplanowania wizyty serwisowej.

Główne zalety Comarch Mobile Serwis to:  

  • dostęp do pełnej informacji na temat wszystkich parametrów urządzeń,
  • możliwość podglądu historii zrealizowanych napraw,
  • możliwość planowania i podglądu przeglądów gwarancyjnych,
  • możliwość wykonania czynności serwisowych zaplanowanych przez kierownika w Comarch Mobile Zarządzanie lub Comarch ERP XL,
  • dostęp do Terminarza ułatwiającego planowanie wizyt i czynności serwisowych dla siebie lub innych serwisantów,
  • wykorzystanie różnych typów elementów wizyt pozwalające na dowolne definiowanie przebiegu wizyty serwisowych.

To aplikacja dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników mobilnych, których głównym zadaniem jest negocjowanie najlepszych warunków handlowych u Twoich dostawców oraz rejestrowanie ofert i zamówień zakupu.

Główne zalety Comarch Mobile Zakupy to:

  • sprawna rejestracja zamówień zakupu oraz ofert zakupu,
  • dostęp do szczegółowych informacji o produktach,
  • planowanie dnia pracy z wykorzystaniem terminarzu,
  • dostę do historycznych danych,
  • możliwość realizowania wizyt handlowych z wykorzystaniem dowolnie zdefiniowanych elementów,
  • wykorzystanie skanera kodów kreskowych lub mobilnej klawiatury w celu dodania towarów do koszyka,
  • rukowanie dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych lub z podpisem klienta na drukarkach laserowych.

to narzędzie przeznaczone do zarządzania logistyką magazynową firmy. Daje możliwość zarządzania strukturą i zatowarowaniem magazynu wysokiego składowania oraz pracownikami, którzy realizują przypisane im dyspozycje.

To narzędzie usprawniajace przyjmowanie, wydawanie, przesuwanie oraz inwentaryzowanie towarów. Pracownik magazynu realizując dyspozycje może edytować dokumenty magazynowe przygotowane po stronie Comarch ERP XL, jak również dodawać nowe z poziomu przenośnego kolektora danych.

Comarch HTM to aplikacja do zarządzania m.in. czasem pracy i urlopami, współpracująca z modułem kadrowo-płacowym w Comarch ERP XL.

Z aplikacji Comarch HRM można korzystać na komputerze, laptopie, tablecie oraz smartfonie. Program dynamicznie dopasowuje się do rozmiaru ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlany. 

Comarch ERP HRM może być zainstalowany na lokalnym komputerze Użytkownika lub w modelu usługowym w chmurze Comarch.

  • rejestracja nieobecności – planowanie i zatwierdzanie urlopów wypoczynkowych,
  • funkcja e-nieobecności – czyli możliwość odnotowania przez pracownika nieobecności o charakterze ogólnym, która po dostarczeniu odpowiednich dokumentów zostanie zmieniona z poziomu programu kadrowo-płacowego na np. zwolnienie chorobowe,
  • planowanie i potwierdzanie wyjazdów służbowych (delegacje),
  • powiadomienie mailowe o zaplanowaniu urlopu, e-nieobecności i delegacji oraz o ich zatwierdzeniu,
  • operacje związane z czasem pracy pracownika – odnotowania rzeczywistego czasu pracy według kalendarza, zestawienia lub obecności,
  • osobisty pulpit każdego pracownika,
  • lista pracowników wraz z ich danymi personalnymi,
  • lista kwalifikacji pracowników z możliwością ich edycji,
  • limity urlopowe oraz lista wszystkich nieobecności pracowników.

to rozwiązanie dedykowane dla użytkowników, którzy chcą sprawnie zarządzać pracą swojej firmy. Aplikacja jest częścią rodziny produktów Comarch DMS.

Intuicyjność aplikacji i łatwość w obsłudze to jej główne cechy. Aplikacja automatyzuje i znacząco skraca czas pracy nie tylko z dokumentami papierowymi, ale również elektronicznymi. Co najważniejsze wykorzystanie aplikacji nie pozwala na zgubienie dokumentów zarejestrowanych w systemie.

Dzięki intuicyjnemu i przejrzystemu silnikowi modelowania procesów utworzenie dowolnego obiegu dokumentów jest bardzo proste, dzięki temu za pomocą aplikacji można zamodelować każdy proces istniejący w przedsiębiorstwie.

Dzięki Comarch Mobile DMS zapewniamy mobilny dostęp do dokumentów firmy wszędzie i o każdej porze.