Bazy danych to jeden z najważniejszych zasobów Twojej firmy. Postaw na gwarancję bezpieczeństwa danych dzięki nowoczesnej aplikacji do backupu, przechowywania oraz zarządzania danymi – Comarch IBARD.
- Automatyczny backup baz danych MS SQL wg definiowalnych harmonogramów,
- Automatyczny backup plików, folderów, dokumentów i lokalizacji sieciowych z komputerów PC, laptopów oraz serwerów,
- Backup otwartych plików,
- Szyfrowanie danych podczas transferu (SSL 256-bit) oraz bezpośrednio na komputerze użytkownika, przy wykorzystaniu algorytmu AES 256-bit,
- Integracja z Comarch ERP XL – backup danych bezpośrednio z systemu,
- Tworzenie kopii zapasowych archiwów programów pocztowych (np. Microsoft Outlook),
- Możliwość przywracania wcześniejszych wersji plików,
- Powiadomienia e-mail / SMS informujące o statusie danego zadania backupu,
- Wielokanałowy dostęp do danych przez aplikację systemową, aplikację www oraz aplikacje mobilne (Android, iOS)
- Maksimum bezpieczeństwa – dane składowane są na nowoczesnych serwerach Comarch Data Center.
- Możliwość łatwego i bezpiecznego udostępniania danych innym użytkownikom usługi Comarch IBARD
- Udostępnianie danych przez link publiczny z możliwością ustawienia hasła oraz daty wygaśnięcia linku
- Udostępnianie danych przy pomocy protokołu FTP/FTPS
- Możliwość tworzenia i zarządzania kontami użytkowników wewnątrz konta głównego (m.in. tworzenie subkont, zarządzanie uprawnieniami)
Comarch IBARD to wielofunkcyjne narzędzie do wykonywania automatycznych kopii bezpieczeństwa, przechowywania oraz współdzielenia plików. Usługa umożliwia dostęp do danych w dowolnym miejscu na świecie o każdej porze dzięki wielokanałowemu dostępowi przez aplikację desktopową, przeglądarkę internetową i aplikacje mobilne (iOS, Android).
Comarch IBARD zapewnia najwyższy stopień bezpieczeństwa swoim klientom przechowując dane w nowoczesnych, certyfikowanych objętych światowej klasy zabezpieczeniami Comarch Data Center zlokalizowanych w 13 lokalizacjach na całym świecie.