Monitorowanie

Dla pracowników przebywających poza biurem istotna jest możliwość łatwej komunikacji z współpracownikami. Z kolei z punktu widzenia osób zarządzających ważną kwestią jest monitorowanie aktualnego położenia pracowników oraz tras przejazdów przedstawicieli handlowych zarejestrowane w Comarch Mobile Sprzedaż, Comarch Mobile Zakupy, czy serwisantów w Comarch Mobile Serwis. 

Kierownicy odpowiedzialni za wybranych pracowników w firmie mogą w wygodny sposób poprzez przeglądarkę internetową:

  • monitorować bieżące pozycje pracowników z perspektywy mapy,
  • sprawdzać, czy trasy zostały zaplanowane i wykonane optymalnie do potrzeb,
  • definiować indywidualne statusy pracy wymagane do raportowania pracy pracowników,
  • sprawdzać pozycje GPS pracowników oraz miejsce wykonania zadanych działań (np. utworzenie dokumentu, wykonanie zdjęcia ekspozycji z poziomu aplikacji mobilnej Comarch Mobile Sprzedaż, Comarch Mobile Zakupy, czy serwisantów w Comarch Mobile Serwis. 
  • przesyłać pilne wiadomości do swoich pracowników.

 

 

 

Optymalnie zaplanowany dzień pracy

Kierownik planując działania swoim pracownikom może uwzględnić najbardziej optymalną trasę oraz czas potrzebny na przejazd. Dodatkowo można wyświetlać natężenie ruchu, co również usprawni planowanie działań.

Zaplanuj optymalny dzień pracy podwładnego w czterech krokach:

  1. Wybierz wzorzec wizyty handlowej oraz wskaż miejsce jej rozpoczęcia. Tu też możesz określić czy wizyta będzie realizowana w Comarch Mobile Sprzedaż (offline) czy w Comarch Mobile Zarządzanie (online).  
  2. Zweryfikuj elementy wizyty handlowej – w razie potrzeby możesz z tego miejsca dodać nowe elementy.
  3. Wybierz kontrahentów, których powinien odwiedzić pracownik. 
  4. System sam zaplanuje optymalną trasę przejazdu i pokaże ją na mapie.

Z planowania działań z wykorzystaniem optymalizacji tras może korzystać zarówno kierownik (dla swoich przedstawicieli handlowych czy serwisantów), jak również sam pracownik mobilny działający w terenie.